جوانسازی واژن با تزریق چربی

جوانسازی واژن با تزریق چربی

تزریق چربی از جدیدترین روش های جوانسازی بخش ای مختلف بدن است که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است و بسیاری از خانم ها به منظور جوانسازی صورت و بخش های دیگر بدن مانند واژن اقدام به این جراحی زیبایی نیمه تهاجمی می کنند. دکتر نداحاجیها جراح زیبایی زنان در شمال تهران در ادامه بیشتر توضیح می دهند.

دکتر ندا حاجیها جراح زیبایی زنان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز به اقدام به انجام جوانسازی واژن با تزریق چربی می کنند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر ندا حاجیها متخصص زنان و زایمان ، با شماره ۸۸۱۹۵۸۳۱ ۰۲۱ و پیج اینستاگرام ایشان ارتباط برقرار کنید.

تزریق چربی به واژن

بسیاری از خانم ها با افزایش سن راحت تر می توانند به مراقبت های جنسی بپردازند. اما با گذشت زمان ، افزایش سن و زایمان طبیعی ظاهر بدن به طور کلی تغییر می کند .

با این حال با داشتن چنین تجربیاتی در زندگی نباید، از توانایی های شما در داشتن روابط جنسی نباید کاسته شود و دور شوید.

دکتر ندا حاجیها در خصوص روش های جوانسازی واژن، مانند جراحی زیبایی واژن، تزریق چربی به واژن، پرینورافی ، لابیاپلاستی و ترکیب این روش ها بیان نمود. انجام این روش ها باعث افزایش تقویت جنسی در خانم ها و به دنبال آن افزایش اعتماد به نفس می شود. تزریق چربی به واژن از جمله روش هایی است که باعث می شود بدن به حالت قبل باز گردد و جوانی را مجددا تجربه نماید.

با گذشت زمان و افزایش سن، مادر طبیعت، باعث می شود تا چربی در بخش های خاصی از بدن مانند شکم، پشت، ران داخلی، پهلو ها و باسن ذخیره می شود. همچنین نیروی جاذبه سبب می شود تا چربی به بخش های پایینی بدن رفته و یا حالتی افتاده داشته باشد. این چربی ها را می توان برای جوانسازی واژن استفاده کرد. تزریق چربی به واژن یک روش ساده و بسیار موفق است که نتایج موثری را در برطرف کردن برخی از بیماری های زنان دارد. همچنین حس جوانی را در فرد ایجاد می کند.

تزریق چربی برای جوانسازی واژن

با انتقال چربی به واژن ظاهر آن را تغییر دهید!

بسیاری از خانم ها، ظاهر دستگاه تناسلی شان برایشان آزادهنده است. هنگامی که لابیامینور ها یا همان لب های داخلی واژن بیشتر از لابیاماژورها یا همان لب های خارجی واژن است. این حالت در زمان هایی مانند زمان پوشیدن لباس زیر و یا شلوار قابل درک است. در این گروه از خانم ها، جراحی زیبایی واژن در کنار تزریق چربی به واژن می تواند کمک کننده باشد.

labia majora  یا لابیا ماژور ها منطقه ای در واژن بانوان است که پیری زود تر بروز می کند و چربی زود تر از بین می رود. انجام تزریق چربی به واژن تحت بی حسی موضعی انجام می شود. این تزریق باعث جوانسازی واژن می شود.

مزایای تزریق چربی به واژن

  • افزایش اعتماد به نفس در زمان مقاربت جنسی
  • جوانسازی و بهبود ظاهر واژن

برای جوان تر شدن واژن می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای تزریق چربی به واژن با دکتر نداحاجیها مشورت نمایید. به بسیاری از خانم هایی که زایمان را تجربه کرده اند، توصیه می شود برای بهبود ظاهر لابیا ها و هچنین عملکرد واژن این جراحی زیبایی را انجام دهند.

نحوه ی تزریق چربی به واژن

دکتر نداحاجیها جراح زیبایی زنان در خصوص تکتنیک تزریق چربی به واژن این گونه توضیح می دهند  که در ابتدا چربی به را به آرامی از بخش های دیگر بدن خارج کرده، سپس با استفاده از تکنیک هایی بافت سالم چربی را خارج کرده، تسفیه می کند و سپس با استفاده از سوزن های ریزی، سلول های چربی را به نواحی مورد نیاز به چربی، انتقال می دهد.

این سلول ها از همان اول باعث افزایش حجم در لابیاها شده و سبب ایجاد ظاهری جوانتر در واژن می شود.

مدت زمان مورد نیاز برای تزریق چربی چقدر است؟

جراح زیبایی زنان بیان می کند  که  واژن مانند سایر ارگان های بدن با افزایش سن ، کاهش حجم چربی را تجربه خواهد کرد . پس با مراجعه به مطب پزشک و گذراندن تقریبا چیزی حدود  30 دقیقه زمان می توان ظاهر واژن را مخصوصا بعد از زایمان و یائسگی ترمیم کرد. به دلیل این که این روش جراحی نیمه تهاجمی است ، پس تحت بی حسی بوده و فقط بعد از اتمام اثر دارو ممکن است بانوان عزیز درد خفیفی را متوجه شوند که این تنها عوارض تزریق چربی به واژن است.

منبع:https://www.northtexascosmeticsurgery.com/fat-transfer/fat-transfer-to-the-vagina/

راه های ارتباطی با دکتر ندا حاجیها متخصص زنان و زایمان :

  • تهران، جردن، بالاتر از میرداماد، نبش کوچه آناهیتا، پلاک ۱۸۲، طبقه ۴، واحد ۱۳
  • ۰۲۱۸۸۱۹۵۸۳۱
  • صفحه اینستاگرام
  • info@drhajiha.com
لینک های مفید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =