زایمان در بیمارستان تندیس جردن

یکی از دغدغه های مادران در ماه های آخر بارداری انتخاب یک بیمارستان مناسب برای زایمان می باشد. برای انتخاب یک بیمارستان خوب در زایمان باید دقت های لازم را به عمل آورد تا یک تجربه یک زایمان خوب و سالم تا ابد در خاطر مادر باقی بماند. همچنین داشتن یک زایمان سالم و بدون مشکل برای مادر و حفظ سلامت جنین یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب یک بیمارستان خوب باید به آن توجه کرد.

دکتر ندا حاجیها جراح زیبایی زنان با به کار گیری تکنیک های پیشرفته و روز دنیا و دستگاه های مجهز به انجام انواع زایمان بدون درد در بیمارستان تندیس می پردازند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی از دکتر ندا حاجیها متخصص زنان و زایمان ، با شماره ۸۸۱۹۵۸۳۱ ۰۲۱ و پیج اینستاگرام ایشان ارتباط برقرار کنید.

انتخاب بیمارستان مناسب برای زایمان

مهم ترین نکته ای که قبل از انتخاب یک بیمارستان باید مورد توجه قرار داد، توجه به نحوه خدمت رسانی کادر بیمارستان و پزشک متخصصی است که به مادر و نوزاد، ارائه داده می شود.

معمولا زنان باردار معیارهای مختلفی در انتخاب بیمارستان مناسب دارند. برخی از بیمارستان ها امکانات ویژه و متنوع تری را نسبت به بیمارستان های دیگر در اختیار مادران می گذارند. این امکانات گاهی ممکن است در انجام یک زایمان خوب، موثر باشد.

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب یک بیمارستان مناسب که معمولا مادران به آن توجه می کنند فاصله بیمارستان تا منزلشان می باشد. گاهی در دوران قبل از بارداری برای انجام آزمایشات و یا استفاده از کلاس های آموزش دوران بارداری نیاز می شود تا به صورت مکرر از خدمات بیمارستان استفاده شود. این فاصله هر چه کوتاه تر باشد برای مادر بهتر است.

بهتر است در ماه های بالاتر که معمولا سنگین تر می شوید مسیرهای طولانی را طی نکنید و یا بیمارستانی را انتخاب کنید به مسیر دسترسی به آن با وسیله شخصی یا عمومی راحت تر باشد و از وجود جای پارک اطراف بیمارستان و پارکینگ مناسب در اطراف بیمارستان اطمینان پیدا کنید.

وضعیت مادران پس از بستری شدن در بیمارستان

زمانی که فاز فعال زایمان شروع می شود، مادر باردار در بیمارستان بستری می شود تا دوره آمادگی برای تولد نوزاد بگذرد. معمولا از زمانی که مادر بستری می شود و به انتظار تولد نوزاد خود می ماند، یک پروسه ۷ یا ۸ ساعته ای است که این دوره، لیبر نام دارد. مادر اگر آمادگی های لازم قبل از بارداری را گذارنده باشد در طول لیبر به خوبی می داند که چه کاری باید انجام دهد. بسیاری از مادران می خواهند که همسرانشان هم کنارشان باشند. خوشبختانه اغلب بیمارستان ها این شرایط را فراهم کرده اند تا همسر و ماما را درکنار مادران باردار باشند. بیمارستان تندیس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. خانم هایی که تمایل دارند هنگام زایمان همسرشان در کنارشان باشد، بیمارستان تندیس این امکان را برای آنها فراهم می کند.

در دوره لیبر دردهای زایمانی شدت بیشتری پیدا می کند اما باید به یاد داشته باشید که این دردها مداوم نیست. این دردها ممکن است ۴۵ تا ۶۰ ثانیه طول بکشد و حدود ۶۰ الی ۹۰ ثانیه دردی احساس نشود. به مرور زمان که این دردها شدت بیشتری پیدا می کند، دهانه رحم نیز به مرور باز می شود و جنین به طرف پایین حرکت می کند، از لگن عبور کرده و چرخش هایی انجام می دهد تا بتواند خودش را با وضعیت لگن منطبق کند تا بتواند راحت تر خارج شود.

با اینکه شدت دردهای مادر به مرور زمان افزایش پیدا می کند اما طاقت و تحملش برای قبول این دردها بیشتر می شود. جالب است بدانید در طول دوره ای که مادر دردهای زایمانی را تحمل می کند و جنین برای خارج شدن از رحم تلاش می کند، زمانی است که بدن شما برای مادر شدن آماده می شود.

حضور همسر یا همراه هنگام زایمان

برخی از مادران تمایل دارند هنگام زایمان همسر خود یا یکی از همراهان در کنارشان باشند. برخی از بیمارستان ها برای حفظ آرامش مادر معمولا این امکان را برای آنها فراهم می کنند. گاهی فیلم برداری از زایمان یا بریدن بندناف توسط پدر از دیگر خدمات بیمارستان می باشد که اگر شما خواهان استفاده از این خدمات را از بیمارستان دارید بهتر است از قبل با بیمارستان هماهنگ کنید.

زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان تندیس

اگر مادران عزیز تمایل به انجام زایمان طبیعی دارند می توانند از روش های کاهش و کنترل درد در زایمان در بیمارستان خود استفاده کنند. برای انجام این کار از دو روش بی حسی اپیدورال و اسپاینال استفاده می شود. معمولا این روش ها زیر نظر متخصص بیهوشی انجام می شود. بنابراین برای استفاده از این روش باید بیمارستانی را انتخاب کنید که این امکانات را داشته باشد.

در بخش زنان بیمارستان تندیس، فرآیند زایمان بدون درد در اتاق های زایمان پیشرفته و مجهز زیر نظر بهترین پزشکان و متخصصین زنان و زایمان انجام می شود. برخی از خدمات ارائه شده در بخش زایمان بیمارستان تندیس:

• زایمان بدون درد با استفاده از بی حسی اپیدورال ( بی حسی از کمر)
  • زایمان با استفاده از داروهای بی درد و بدون عوارض برای مادر و نوزاد
  • زایمان در آب

زایمان در بیمارستان تندیس جردن

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان تندیس

زایمان به روشی که انجام شود ممکن است با هزینه هایی همراه باشد که شاید پرداخت این هزینه ها برای همه مقدرور نباشد. اگر از خدمات بیمه ای استفاده می کنید بهتر است قبل از رفتن به بیمارستان، با بیمارستان های طرف قرارداد با بیمه خودتان آشنایی پیدا کنید.

بیمه ها و نهادهای طرف قرارداد با بیمارستان تندیس

بانک ملت،  بانک سپه ،  بانک تجارت ،  بانک توسعه صادرت ،  بانک صنعت و معدن ،  بانک ملی (سرپایی) ،  قرض‌الحسنه مهر ،  بیمه آسیا ،  بیمه ایران ،  بیمه کارآفرین ،  بیمه میهن ،  بیمه ملت ،  بیمه ما  ،  بیمه آتیه سازان حافظ ، بیمه سرمد ( بانک صادرات) ، سامان ، پاسارگاد ،  بیمه حافظ ،  حکمت ،  تجارت نو،  بیمه SOS خانواده (پاراکلینک )،  بیمه SOS خانواده( بستری) ، بیمه SOS گروهی و صندوق درمان ،  شبانه‌روزی

بیمارستان تندیس فوق تخصص تندیس واقع در منطقه جردن می باشد که با بهره گیری از تیم پزشکی و پرسنلی مجرب و متخصص و با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی آماده در ارائه خدمات درمانی به بیماران عزیز می باشد.

سه × سه =